אפשרויות המשלוח הקיימות באתר הינם:
1. משלוח חינם מגיע לנקודת חלוקת הדואר הקרובה לביתכם, משלוח בדרך כלל לוקח 20-25 ימי עסקים אך מאז הקורונה יכול להתעכב בכ 2-4 שבועות נוספים או יותר לצערנו למרות שלרוב מגיע לפני (המקסימום הוא 90 יום).
2. משלוח מהיר בעלות של 16 ש"ח לוקח לרוב 10-15 ימי עסקים מיום המשלוח, (במידה וישנם עיכובים בחברת השילוח עצמה כמובן שאין לנו שליטה על כך) אך לרוב מגיע לפני
במידה וחבילה מסיבה כלשהי אינה מגיעה ליעדה תוך 90 ימי עסקים אנו נבצע החזר מלא.
(כל ההזמנות מטופלות ונשלחות במהירות האפשרית מיום אישור התשלום לרוב 3-4 ימי עסקים)
(שני עד שישי, לא כולל ערבי חג וחג).
משלוח רגיל הינו בחינם!
הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי עד ראשון יטופלו רק ביום שני העוקב.
שימו לב: חובה לכתוב את מספר הטלפון הסלולרי שלכם בכדי לייעל את קבלת החבילה.
אספקת מוצרים
אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ”ב).
לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי (כגון דואר ישראל) ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.
ימי המשלוח משוקללים החל מרגע יציאת המשלוח וקבלת מספר המעקב.
מידות, החלפות והחזרות
כל מידות הנעליים הנן מידות אירופאיות סטנדרטיות ואין כל חשש שנעל במידתכם לא תתאים.
והיה ובכל זאת המידה איננה מתאימה, או שלא אהבתם את המוצר מכל סיבה אחרת, תתאפשר שליחת המוצר בחזרה אלינו עד 14 יום מקבלת המוצר, באריזתו המקורית כולל הקופסא וכל התוויות והתגיות מחוברות, כפי שנתקבל. במידה ומדובר בהחלפה, הלקוח יישא בדמי המשלוח בשני הכיוונים ובמידה ומדובר בהחזרה הלקוח יישא בהוצאות המשלוח לכיוון אחד.
שליחת המוצר בחזרה תתאפשר אך ורק באם המוצר לא היה בשימוש כלל ובכפוף לאישור תמונות המוצר והאריזה המקורית בטרם שליחתו. כתובת לשליחה תימסר לאחר אישור התמונות. לא ניתן לשלוח חזרה נעליים שנלבשו ו\או ללא האריזה המקורית והתגיות המחוברות – בדיוק כפי שנתקבל
מידה/דגם חליפי יישלחו אליכם לאחר קבלת החבילה במשרדנו*
* בכפוף לאישור החברה.
באם אינכם מעוניינים בשליחת מוצר חלופי, תוכלו לקבל זיכוי מלא בעבור המוצר לאחר שיתקבל במשרדנו. זיכוי יבוצע לאחר קבלת המוצר ואישורו – לשיקול דעת החברה.
החזר כספי מלא יבוצע בקיזוז 3.6% מסכום ההחזר אותו גובות חברות כרטיסי האשראי בעבור עמלת פעולת ההחזר.
אין החברה אחראית על מוצר שהיה בשימוש, נלבש, כובס, ננעל או שהוסרו ממנו התגיות וללא האריזה המקורית.
– ביצוע ההזמנה מהווה אישור מצד המזמין לכל הכתוב בעמוד זה.
ביטולי הזמנות
ניתן לבטל הזמנה ללא כל חיוב עד 24 שעות מזמן ביצועה ולקבל החזר כספי מלא באמצעות יצירת קשר איתנו בוואטסאפ שלנו.
ביטול הזמנה שעדיין לא נשלחה אך מעבר ל 24 שעות מעת ביצועה:
החזר מלא יבוצע בקיזוז של 25 ש"ח בעבור דמי טיפול וכיסוי הוצאות מקומיות.
ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי ממנו שולמה ההזמנה.
ההחזר ינוכה ב 3.6% מהסכום: עמלת פעולת ההחזר שנגבית ע"י חברות האשראי.
לא ניתן לבטל הזמנה לאחר שנשלחה
איסוף חבילות
לאחר הגעת החבילה לנקודת האיסוף הקרובה למקום המגורים, תתקבל הודעת סמס למספר הנייד המופיע בטופס ההזמנה אותו מילאתם בעת ביצוע ההזמנה.
יש לאסוף את החבילה מהכתובת שתישלח אליכם תוך כ 2-5 ימים מקבלת המסרון לנייד.
חבילה שהגיעה לנקודת האיסוף הינה מבחינתנו חבילה שהגיעה ליעדה.
איסוף חבילות מנקודת האיסוף הינה באחריות המזמין בלבד. חבילה שלא תיאסף מנקודת איסוף החבילות מכל סיבה כלשהי עלולה להישלח בחזרה לשולח או להיות מוכרזת כאובדן. במידה ועזבה החבילה את נקודת האיסוף עקב אי איסופה, על מזמין החבילה לפנות לחברת ההפצה המקומית על מנת לאתרה ולהחזירה לנקודת האיסוף.
חברת ShoeSale איננה אחראית על אי איסוף של חבילות מנקודת האיסוף מכל סיבה כלשהי.
איננו יכולים להתחייב על זמן הגעת החבילות
לאחר שליחת החבילה ממשרדנו בחו"ל למחסני חברת השילוח, אין לנו כל שליטה על זמן הגעתה המדויק. לעתים ייתכנו עיכובים בהגעת חבילות עקב חופשות, עומסים במרכזי המיון וההפצה, בדיקות מכס שגרתיות, פגעי מזג אוויר, התפרצויות של נגיפים הגורמים לסגירת שדות תעופה ומיעוט של טיסות נכנסות וכיו"ב. במקרה של עיכוב, יש להיעזר בסבלנות. כל החבילות מגיעות ליעדן! (בדרך כלל בפרק הזמן המצויין)